alexandraailiesei
Despre Candidat
Locație
Educaţie
Facultatea de Economie și Administrare a Afacerilor specializarea- Contabilitate și informatică de gestiune
Facultatea de Economie și Administrare a Afacerilor specializarea- Sisteme informaționale pentru afaceri
Experiență de muncă
Activități specifice în cadrul Call Center-ului „Student La Cuza” • asistență telefonică cu privire la platforma de înscriere ; • comunicarea prin mesaje de tip SMS, WhatsApp cu viitorii studenți ai Universității în vederea rezolvării problemelor, erorilor întâmpinate de aceștia în procesul de înscriere;
• Efectuarea a 90 de ore de practică de specialitate. • Capacitatea de a: elabora documentele financiare de sinteză, interpreta informaţiile conţinute de situaţiile financiare anuale, utiliza resursele informatice în domeniul financiar contabil • Sarcini specifice: • folosirea adecvată a limbajului de specialitate şi a termenilor consacraţi la nivelul profesiei contabile • identificarea problemelor, respectiv formularea de soluţii pertinente, bazate pe raţionament profesional, pe baza informaţiilor din situaţiile financiare • identificarea metodele de securitate pentru a se asigura confidenţialitatea, integritatea şi accesibilitatea informaţiilor financiar-contabile • Redactarea unui dosar de practică ce include componentele din structura tematiciipentru contabilizarea operațiunilor economico-financiare pentru o organizație de tip societate comercială. • Nota finală pentru dosarul de practică-10.00
• Participare la sesiunea de instruire privind utilizarea dispozitivelor pentru centrala telefonică; • Implicare zilnică în preluarea apelurilor telefonice primite de la candidații la admitere pe tematica informații despre platforma de admitere https://eadmitere.uaic.ro/; • Raportare la finalul zilei a activităților desfășurate în call center; • Notificarea coordonatorilor call-center-ului cu privire la situații deosebite în timpul apelurilor telefonice.